Dag 17 – Staden du bor i

Ja vad ska jag säga om staden jag bor i då? När jag var ung så hatade jag att bo här, min dröm då var att få komma bort. När jag var 19 så lyckades jag komma bort och bodde i två olika städer mellan 19 – 22 år åldern. Och någonstans runt den tiden ville jag även bo i storstan, men så blev det aldrig. Idag lever jag i min gamla stad igen och har mognat en hel del i mitt tankesätt.

Jag trivs här nu och har inte längre behov av att fly från denna lilla och trots allt mysiga stad. Jag trivs här helt enkelt, här har jag min familj och jag vill ha dom nära och lätt tillgängliga. Även här planerar jag att skaffa en egen familj, fast inte just inne i stan… Min förhoppning är ju att när det är dags att skapa egen familj att man då har lyckats skaffa sig ett vackert hus på landet med en stor tomt. Jag vill ge mitt framtida barn en naturnära uppväxt 🙂 .

 

Här är en bild på staden jag bor i uppifrån 😛

 

Lämna en kommentar