Försenad

Hejsan!

Får ursäkta att ett inlägg uteblev igår. Har haft annat för mig så har inte hunnit sätta mig ner och skriva en tutorial.

Men vill även tillägga, att jag nog avvaktar med tutorials ett tag trots allt. Bloggen känns inte riktigt mogen ännu anser jag, då mitt förra inlägg enbart fick 2 röster i omröstningen för vilken turoial jag skulle göra. Så det känns lite för lite röster för att jag ska vilja sätta mig ner och göra ett sådant inlägg som ändå kräver mycket tid och engagemang från min sida, så är det ju roligare om det är fler som är engagerade att vilja läsa och se.

Så tillsvidare så avvaktar jag med tutorials och funderar ut andra inlägg att skriva istället. 🙂

Så hoppas jag att det längre fram finns fler engagerade läsare till bloggen som vill vara med och delaktiga i mina inlägg så att de blir roligare att göra.

Kom gärna med förslag i kommentarerna om vad ni vill att jag ska göra för sorts blogginlägg, vad ni vill att de ska handla om, vad ni vill se osv. 🙂 

Medans jag funderar och tänker så kan ni följa mig på instagram där jag nästan dagligen lägger ut nya skisser som jag gjort om ni vill ha nått att följa från mig på ett mer regelbundet sätt. 🙂

instagram @ anne_kananen

Tills vidare får ni ha en skön helg! 🙂

One thought on “Försenad

  1. Förstår att du inte vill lägga ned tid när det var för få röster, skulle inte jag heller ha gjort 🙂 Jag har tyvärr inte instagram då jag undviker all sorts sociala medier, men jag kikade på dina bilder nyss – du är otroligt grym på det du gör. 🙂 sjukt duktig. Skissar du varenda dag? Kollar du mycket efter inspiration på nätet, och isåfall vart? Har du något tips om sida på nätet eller dylikt? Ritade du av mycket när du började komma igång med skapandet eller tecknar du efter egen fantasi. Själv försöker jag använda fantasin så mycket som möjligt med det kanske är fel väg att gå när man är en relativ nybörjare 🙂

Kommentera

