Guldfisk

Hejsan hoppsan allihopa!

Åter igen föll jag bort ett tag, men denna gången skyller jag på semestertider, haha. Men nu är vardagen tillbaka igen, så nu ska jag lägga ner mer fokus igen på mitt skapande 🙂 .

Idag satt jag och kluddade på Photoshop som omväxling. Var ett tag sedan nu som jag ritade på datorn, så det var kul att plocka fram ritplattan lite. 🙂 En snabbritad guldfisk blev det. Enbart en skiss, så inte mycket tid eller ansträngning har lagts ner på bilden, därav den råa kladdiga utseendet på bilden.

guldfisk

 

Jag har även börjat fundera på att leta upp ett program där man kan spela in det man gör på datorskärmen, så att jag kan börja spela in lite speedpaintings när jag kluddar på photoshop, så att ni kan följa med hela händelseförloppet. 🙂 Har ni tips på program till ändamålet så kommentera gärna. Jag är inte så haj på det där.

Har även lite läsarfrågor som jag ska svara på från en läsare, men istället för att svara i en kommentar så ska jag använda frågorna till ett separat inlägg. Men det tar jag inte i det här inlägget. Det kommer möjligen i nästa blogginlägg. 🙂

Fortsätt att vara kreativa där ute!

//Anne

Kommentera

