Sketchy cat

Nu har jag gjort premiär på youtube också och skapat mig en kanal (Art of Anne ) som jag ska tillägna mitt skapande. På kanalen kommer det i huvudsak att vara speedpaintings i fokus, där man får följa hela processen av skapandet av en bild jag gör. Sedan i framtiden kanske jag utökar kanalen med tutorials och sådär, men det beror helt på hur bekväm jag kommer känna mig. Men till att börja med som kommer det som sagt vara speedpaintings på den kanalen. Så är ni nyfikna på att följa hela förloppet från skiss till färdig bild, så titta gärna in där emellanåt. Mitt mål är att publicera en video i veckan, men om jag kommer klara det vågar jag inte lova nu, vi får se om det blir realistiskt hållbart. Men målet är iaf. att det ska bli en video i veckan. 🙂 Så redan nästa vecka så hoppas jag på att kunna publicera nästa video.

Men iaf. här har ni min första premiär video. Ge gärna kritik på vad jag kan förbättra då jag är nybörjare med det här att skapa videos. Hur kan jag göra det intressant? vad vill man se i en konst video? osv… Kom gärna med tips. 🙂

Ha det så fint allihopa så hörs vi på bloggen nästa gång! 🙂

//Anne

Kommentera

